🔰 پیام دکتر بابک صفرزاده خوشابی معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بمناسبت آغاز هفته ملی جمعیت.

✴️ متن این پیام به شرح ذیل می باشد؛

🔷 موضوع جوانی جمعیت هم اکنون از مهمترین مسائل و دغدغه کشور است که اگر به آن پرداخته نشود، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به آینده کشور وارد خواهد کرد. جمعیت جوان که اساس توسعه و آبادانی هر جامعه است باید حفظ و صیانت شود و این وظیفه آحاد جامعه و همه مسئولان است که در این راستا تلاش کنند.

🔷 این فرصت هنوز برای ما وجود دارد تا کشور را از بحران سالمندی نجات دهیم.

🔷 در واقع هدف خانواده بزرگ سلامت در هفته ملی جمعیت تاکید و اقدام موثر در ترویج ازدواج بهنگام، آسان و پایدار، ترویج زایمان طبیعی و ایمن، راهکار‌های مقابله با ناباروری و سقط جنین، درمان زوج‌های ناباور با خدمات دولتی، تحکیم بنیان خانواده، اجرای منشور کرامت مادری و تقویت هویت مادری و … می‌باشد و این دانشکده همواره تلاش می‌کند با مشارکت فعال ارگان‌های دیگر و همراهی مطلوب مردم و کنشگران جمعیت، حمایت از فرزندآوری سالم و تعالی سلامت هم استانی‌ها را بعنوان یکی از برنامه‌های اصلی خود دنبال نماید.

📆امسال هفته ملی جمعیت از ۲۴ الی ۳۰ اردیبهشت ماه با شعار “نقش من در جوانی ایران ” برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین اقدامات جلب مشارکت همه سازمان‌ها ادارات دولتی و خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد در راستای اجرایی سازی اهداف جوانی جمعیت و اجرای صحیح قانون جوانی جمعیت در شهرستان می‌باشد که امید است با مشارکت سازنده و همه جانبه ایران عزیزمان را از خطر سالمندی نجات دهیم.

🔹اینجانب فرصت را مغتنم شمرده فرا رسیدن این هفته را به مردم شریف، دست اندرکاران جوانی جمعیت بویژه همکارانم در معاونت بهداشتی تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

✍️روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد