🔰پیام رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد بمناسبت هفته ملی جمعیت.

♻️رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد بمناسبت هفته ملی جمعیت با شعار « نقش من در جوانی ایران»، پیامی به شرح زیر صادر نمود.

✍به گزارش وبدا-اسدآباد: دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده در این پیام با اشاره به انتخاب شعار «نقش من در جوانی ایرانی» برای هفته ملی جمعیت امسال ، بر اهمیت ایجاد یک نگرش سازنده در مسیر تحقق این شعار تاکید کرد.

🔹دکتر الهه عزتی در حاشیه این پیام عنوان کرد: موضوعی که به صراحت در سیاست های جمعیتی آمده است ، جبران کاهش نرخ باروری می باشد که این سیاست ها به مواردی مانند ارتقاء پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جایگزینی ، رفع موانع ازدواج ، تسهیلات و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج ،اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران باردار، مادران شیرده ، پوشش بیمه ای هزینه های زایمان و تحکیم بنیان و پایداری خانواده ، با اصلاح و تکمیل آموزشهای عمومی درباره اصالت کانون خانواده و فرزند پروری و با تاکید بر آموزش مهارت های زندگی و … اشاره شده است.

🔹هفته ملی جمعیت نیز فرصتی ارزشمند است برای تمرکز و توجه هر چه بیشتر بر اهمیت این هدف مهم که امسال با رویکردی ملی، بر نقش آفرینی تمامی افراد جامعه در مسیر تحقق اهداف جوانی جمعیت تاکید دارد و با شعار «نقش من در جوانی ایران» گرامی داشته می شود.

🔹با گرامیداشت هفته ملی جمعیت، از تلاش های تمامی همکاران خود در قرارگاه جوانی جمعیت و واحدهای زیرمجموعه دانشکده به پاس پیگیری هدف خطیر جوانی جمعیت ایران عزیزمان، صمیمانه قدردانی کرده و امید است ثمره این تلاش ها، ایجاد یک نگرش سازنده در سطح کشور نسبت به اهمیت این موضوع در بهره مندی از جمعیت جوان، پویا و توانمند و سربلندی هرچه بیشتر کشور بر فراز قله های افتخار باشد.

✍️روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد