سخنرانی پیش از خطبه های دکتر بابک صفرزاده خوشابی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت دانشکده در نماز جمعه عبادی سیاسی مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱ با موضوع پویش ملی سلامت و با حضور پرشور کارکنان دانشکده
گزارش تصویری از بازدید معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از خانه های بهداشت پیریوسف و سیف آباد