کمیته هماهنگی درون‌بخشی «هفته سلامت مردان »



کمیته هماهنگی درون‌بخشی «هفته سلامت مردان » با شعار « سوانح و حوادث در کمین سلامت مردان» در محل معاونت بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه، کارشناسان ستادی واحدهای مرتبط با برنامه سلامت مردان ، نظرات خود را برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های این هفته ارائه کردند.

ارتقای سلامت مردان به معنای برخورداری از سلامت جسمی، روانی، اجتماعی
و معنوی در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی با توجه به ویژگی‌های آنان در مراحل مختلف زندگی بوده و از جمله حقوق طبیعی و همگانی محسوب می‌شود.